• В цій статті ми розкажемо як правильно заміннити

  • клапан форсунки Delphi самостійно

  • Для початку скажу що клапана з номером: 9308621C, 28239294, 28440421, 28538389, 9308618C
  • це один и той же клапан вони випускались в різні роки
  • Отже, у вас є вибір поїхати на СТО або ж спробувати відремонтувати самому

  • Як правило проблема проявляється так:

  • поганий запуск на холодну або машина не тягне, троїть,підвищень витрата палива.

  • Попередньо перевіряємо скидання палива з обратки форсунки. Знімаємо гумову трубку на працюючому двигуні підключаємо крапельницю.

  • Як зробити купуємо в аптеці шприци по 20 мл і крапельниці.

  • норма зливу в обратку на працюючому двигуні через 2 хвилини

  • до 6 мл-ідеально нові форсунки

  • до 10 мл-норма

  • вище 10 мл-вище норми потрібно замінювати клапана..

  • Для ремонту знадобиться:

  • Клапан форсунки,нова шайба

  •  Різьбовий герметик(Синій)

  • Очисник карбюратора

  • Для того щоб почати ремонт, необхідно зняти вийшла з ладу форсунку. І поетапно виконати з нею всі необхідні дії, для її відновлення.

  • В кріпленні форсунки є болт кріпить форсунку, шайба і паливна трубка (Про це не варто забувати). Промиваємо, продуваємо і просушуємо простір навколо форсунки. Це необхідно зробити до початку зняття болтів, гайок, роз'ємів, трубок.

  • Цю процедуру дуже важливо зробити разом приєднання паливопроводу. Паливну трубку відкручувати треба дуже обережно, поступово послаблюючи з обох сторін обидві її гайки. Можливо, ви захочете використовувати її надалі. Паливопровід від'єднувати бажано в гумових рукавичках.

  • Перед нами знята паливна форсунка.

  • На торці форсунки присутній бруд. Цього не можна допускати. Бруд повинна бути відсутня повністю.

  • Коли будете знімати трубку високого тиску, зверніть увагу і штуцера які відкрилися у трубки і форсунки закрийте заглушками або замотайте полыетиленом щоб туди не потрапила пил,бруд і тд.

  • Для очищення корпусу розпилювача використовуйте очисник.

    Необхідно відмочити і бруд легко усунеться.

    Форсунку не можна ставити на розпилювач. І допускати, щоб у його отвори потрапляла бруд. Ні в якомуразі не очищати механічно сопло розпилювача, тільки ультразвук або вообже не чіпати. Коли форсунка отмокнет до певного стану, бруд відстане, і нам знадобиться ємність з соляркою (очищеної), для того щоб ми змогли далі продовжити ремонт форсунки.

    Зажавши в лещата і за допомогою ключа або головки на "15" трошки зірвати різьбу що б пішла, а далі руками! робити розбір бажано в більш стерильному приміщенні, що б уникнути потрапляння пилу,все це справа переміщаємо в ємність з соляркою. Не забудьте гумові рукавички повинні бути чистими. Під час відкручування гайки, внутрішній вміст може випасти, знаючи це необхідно притримувати пальцем розпилювач форсунки.І так перед нами, розібрана форсунка. До речі, електромагніт можна було і не витягувати.

  • З чого складається форсунка: корпус, електромагніт, клапан управління, перехідник, голка розпилювача, і відповідно його корпус.

  • У электромагните є отвір. В якому встановлений штифт і пружина. Пружина з допомогою якої клапан форсунки (так званий грибок) повертається на посадкове місце.

  • Керуючий клапан і перехідник форсунки.

  • Ось ми дійшли до головної проблемної деталі, яка як правило є причиною поломки форсунки Delphi. Керуючий клапан форсунки слід замінити на новий. Як правило коли клапан заклинює в своєму отворі, або нещільно прилягає до сідла, паливо зливається в обратку, що якраз і веде до неправильного уприскуванню і втрати тиску. Між штоком клапана і штоковым отвором зазор дорівнює 0,002 мм (це в рази тонше людської волосини).Ось чому так важливо дотримувати чистоту щоб не вбити нові клапана!

  • Продовжуємо діагностику. Почнемо з головного: перевіримо наявність стружки в паливному фільтрі. Переконаємося в тому, що клапан дійсно заклинило через природного зносу, а не за потрапляння дрібної металевої пилу з паливного насоса високого тиску. Якщо випустити з уваги цю, здавалося б, дрібну деталь, позбутися нових форсунок або клапанів можна за лічені кілька сотень метрів. Знімаємо фільтр, струшуємо, перевертаємо і зливаємо в заздалегідь приготовлену тару. Бажано скляну. Даємо осісти сміття, які незмінно присутня в нашому високоякісному паливі, оглядаємо і перевіряємо магнітом. Переконуємося що стружки немає (ну або є)Після проведення даної процедури можна переходити безпосередньо до заміни клапана.

  •  
  • Керуючий клапан форсунки (відвів.)

  • Перехідник (відвів.)

  • Перехідник форсунки відмиваємо від бруду. На фото зображена бруд. У реальності, насправді, ніякого бруду бути не повинно. Форсунка з брудом не буде працювати!

  • Розпилювач і голка.

  • Голка і розпилювач схильні так само зносу. Проте це відбувається дуже нечасто. Зазор між ними теж малий. Голка не повинна мати жодних ушкоджень.

  • Чистимо всі частини очищувач карбюратора від бруду і тд. Збираємо в зворотному порядку, неправильно не вийде зібрати, замінили на новий клапан, старий!

  • З допомогою різьбового герметика скручуємо назад (перший раз збирав без герметика, соряру перло по стику)

  • За допомогою динамометричного ключа затискаємо, форсунку!

  • Чекаємо у форсунці підсохне герметик, от і все форсунка готова!

  • При складанні дотримуємося момент затяжки! Це важливо! Виробник рекомендує 20нМ, але як по мені, це вже зовсім ніяк. Тому затягуємо форсунку від руки і доворачиваем на чверть обороту ключем. Цього цілком достатньо. Зусилля забезпечені тріском штанів на дупі і близькі до моменту затягування колісної гайки на вантажівці, не збільшують ресурсу, на жаль.

  • Не забиваємо замінити шайбу форсунки на нову.

  • Під час перебирання форсунки Delphi, бажано ще наявність великої збільшувального скла. Продам форсунки в гаражі або будинку. Це гра в рулетку. Хоча шанси є. Найголовніше це уважність і чистота. У цьому випадку, ви зможете домогтися гарного результату. Вищесказане варто доповнити. Виробляючи ремонт форсунки треба розуміти, що у неї зміниться характеристика. Вона буде відмінна від тієї, що була зашифрована до цього. Пам'ятаєте, коли ваша форсунка вже була засуджена, блок управління підлаштовувався під неї, і тепер коли ви встановите відремонтовану форсунку, може спостерігатися робота двигуна з відхиленнями. Особливо на холостих.

  • В сервісах після ремонту форсунки Delphi проходять стенд, який вимірює нову характеристику. Вона ж потім вноситися в блок управління. У нашому ж випадку, ми не маємо приладу установки коду характеристики і тому ми будемо встановлювати форсунку без присвоєння їй характеристики. Блок керування сам йти в ногу з часом. Але, очікуючи цього необхідно буде проїхати певну кількість кілометрів.

  • Після заміни клапанів обов'язково поставити новий паливний фільтр хорошої якості я рекомендую Delphi або Польща,пам'ятайте ресурс форсунок Delphi безпосередньо залежить від ЯКОСТІ ФІЛЬТРА!

  • Всі деталі для ремонту крім крапельниці можна купити в нашому магазині.

  • иці можна купити в нашому магазині.